استعلام قیمت تمام شده در ایران جهت واردات

اکثرتجار و واردکنندگان ایرانی همیشه یک علامت سوال مشترک دارند و آن این است که قیمت تمام شده کالایی که من می خواهم وارد کنم از ابتدا تا زمانی که به دست من می رسد چقدر هزینه خواهد داشت؟
جواب این سوال و اینکه قیمت تمام شده هر کالایی در ایران به چه فاکتورهایی احتیاج دارد را در اینجا برایتان شرح می دهیم.
پارامترها و عوامل مختلفی در این پروسه تاثیرگذار بوده که دو گزینه تجربه و دسترسی به منابع واقعی تعیین قیمت نهایی کالا از مهمترین آنها است. اما موارد دیگری نیز در بدست آمدن قیمت تمام شده دخیل هستند مانند: قیمت کالا در مبدا، هزینه های گمرکی مبدا، هزینه های حمل و نقل، هزینه های بانکی و بیمه، نرخ ارز، تعرفه گمرکی، مالیات، هزینه ثبت سفارش، هزینه مجوزهای احتمالی، هزینه بازرسی، هزینه های ترخیص وهمچنین زمان تحویل کالا و قوانین وضع شده در زمان واردات و مواردی دیگر که در این پروسه تاثیرگذار میباشند.
لازم به ذکر است در طول سالها فعالیت، این بازگانی با افراد زیادی برخورد داشته که قبل از هرگونه مشورت و بررسی کامل اقدام به خرید و واردات کالایی نموده اند که هیچگونه مستندات واقعی از نظر محاسبه قیمت تمام شده آن کالا را دراختیار نداشته و بصورت غیر حرفه ای با موضوع برخورد کرده اند که این مسئله باعث بروز خسارات فراوانی به ایشان گردیده است.
بنابراین توصیه ما به شما تجار و واردکنندگان عزیز این است که قبل از اینکه مبادرت به خرید و واردات هرگونه کالایی نموده و سرمایه خود را به خطر بیاندازید، با متخصصین این امر مشورت کرده و از واردآوردن خسارات مالی به خود جلوگیری نمایید.
بازرگانی زرین در زمینه اخذ و محاسبه قیمت تمام شده کالا دارای کارشناسان باتجربه ای بوده که می توانند مشاور شما در این مقوله باشند.

گسترش مراودات تجاری با کشورهای آسیایی و اروپایی و تنوع در کیفیت و قیمت کالاهای وارداتی و همچنین عدم دسترسی کامل به منابع و قواعد تجارت بین المللی برای تجار و واردکنندگان، گروه بازرگانی زرین را براین داشت تا با اندوخته تجربیات سالها فعالیت در حوزه بازرگانی و تجارت خارجی اقدام به ارائه خدمات در زمینه اخذ قیمت تمام شده کالا در ایران نماید.

این خدمات شامل موارد زیر میباشد:

  • اخذ پروفرما جهت کالای مورد تقاضا
  • ارائه اطلاعات تخصصی درباره کالای درخواستی
  • معرفی شرکت های معتبر جهت خرید کالا
  • حوالجات اعتباری و ارزی
  • بررسی و استعلام کارخانه یا شرکت تولیدکننده کالا از نظر اعتبار و کیفیت
  • برآورد هزینه های مربوط به ثبت سفارش، حمل و نقل، ترخیص و … جهت ارائه قیمت تمام شده کالا در ایران

 

جهت اطلاع از هزینه خدمات در خصوص (استعلام قیمت تمام شده کالا در ایران) لطفا از طریق خطوط زیر اقدام فرمایید:

shomareh2

 

کلیه فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

 

تمامی حقوق سایت محفوظ و متعلق به بازرگانی زرین می باشد.

error: Content is protected !!