بازاریابی جهت صادرات

بازاریابی جهت صادرات

در سالهای اخیردر کشور عزیزمان ایران به دلیل عوامل متعددی مسیری را طی کرده ایم که نتیجه آن در حال حاضر تولید محصولاتی است که از لحاظ  کیفیت هم طراز با نمونه های خارجی و از نظر بهای تمام شده شاید به مراتب پایین تر از تولیدات سایر کشورها و به خصوص چین است.

این عوامل عبارتند از :
۱-وجود منابع زیرزمینی غنی و مواد اولیه سرشار در کشورمان
۲-ظرفیت عظیم و نیروی انسانی  متخصص  موجود درایران
۳- توسعه زیربنایی در صنایع خرد و کلان
۴- برنامه ریزی های کاربردی و دقیق مدون
۵- ایجاد رقابت تنگاتنگ میان صنایع مختلف
پس چرا تاکنون تلاش گسترده اکثر صاحبان صنایع و کارآفرینان کشور برای موفقیت در امر صادرات و حضور در عرصه های جهانی ناکام مانده و اکثر تولیدات صرفا در بازار داخلی مورد استفاده قرار گرفته و سهم صادرات بسیار ناچیزی دارند؟
ما علت این ناکامی را در فقدان دانش کاربردی و آکادمیک بازاریابی بین المللی و همچنین داشتن انتظار نتایج سریع و کوتاه مدت از بازاریابی بین المللی می دانیم.در حالی که موفقیت در این امر مستلزم صرف زمان و سرمایه گذاری هدفدار و کافی جهت دریافت نتایج بسیار مثبت و بلندمدت است.
همانطور که می دانید بازاریابی بین المللی با توجه به انبوهی از صنایع تولیدی و کارخانجاتی که همه برای بقای حضور خود در بازارهای هدف صادراتی شان همواره در تلاشند تنها توسط افرادی می تواند به درستی صورت پذیرد که:
۱- تحصیلات دانشگاهی در زمینه بازاریابی بین المللی داشته باشند.
۲- تجربه و سابقه ای درخشان و موفق در امر بازاریابی بین المللی داشته باشند.

موفقیت تولیدکنندگان در امر صادرات تنها با مشارکت آنها با یک واسطه مهم و شناخته شده است که این مشارکت به منظور دستیابی به کانالهای توزیع در بازار صادرات بسیار با اهمیت است . وجود همکاری تجاری با یک شرکت معتبر که قادر به ارتباط با کانال توزیع مناسب باشد یکی از مهمترین موارد در موفقیت امر صادرات به شمار می آید.

 گروه بازرگانی زرین دارای ویژگی های ذکرشده بالا می باشد و با هدف پیشرفت روزافزون میهن عزیزمان ایران و رشد اقتصادی و تجاری در کشور اقدام به ارائه خدمات نوین بازاریابی بین المللی جهت ارتقا رتبه صادراتی ایران در دنیا و گرفتن سهمی در خور و شایسته  نام بزرگ ایران از بازارهای صادراتی می کند.

این مجموعه مفتخر است که خدمات خود را توسط کارشناسانی ارائه می دهد که در این زمینه از سرآمدترین و باتجربه ترین افراد در کشور بوده و به طور ویژه و خاص روند بازاریابی را برای فرآورده های صادراتی شما به انجام می رسانند.
لذا گروه بازرگانی زرین از تولیدکنندگان و صنایع مختلف موجود در کشور دعوت به عمل می آورد که چنانچه تمایل به صادرات محصولات خود را دارند جهت انجام بازاریابی بین المللی برای کالایشان و دریافت نتایج مطلوب با ما تماس بگیرند.

امید است با تلاش تجار و بازرگانان متعهد و برنامه ریزی مدیران دلسوز, ایران اسلامی جایگاه اقتصادی و صادرات خود را در بازارهای جهانی پیدا کند.

.

دفتر تهران2

دفتر مشهد-2

موبایل تهران-2

موبایل مشهد-2

ایمیل2

 

کلیه فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

 

تمامی حقوق سایت محفوظ و متعلق به بازرگانی زرین می باشد.

error: Content is protected !!