برگزاری تورهای علمی و پژوهشی در چین

برگزاری تورهای علمی و پژوهشی در چین

همانطور که می دانید کلید پیشرفت و توسعه، تحقیق و پژوهش است و کشورها و ملتها با تبدیل دانش به فن آوری، ثروتمند و قدرتمند می شوند. امروزه عنصر اساسی موفقیت در کسب و کار، تحقیق و توسعه است و در رقابت جهانی افرادی پیشتاز هستند که در میدان علم و فن آوری، خود را به مرزهای دانش روز رسانده و از جدیدترین تکنولوژیها برای رشد و ارتقاء سیستم های کاری و واحد های تجاری خود بهره مند گردند.
بدین منظور گروه بازرگانی زرین با ایجاد دپارتمانی تحت عنوان برگزاری تورهای علمی و پژوهشی جهت آشنایی و کسب فناوری های نوین برای سازمان های دولتی و خصوصی، شرکت های دانش بنیان، بنیاد ها و موسسات علمی و پژوهشی، مدیران، دانشگاهیان، تجار و بازرگانان، واردکنندگان و صادرکنندگان کالا، کارخانجات و واحدهای تولیدی و سایر علاقه مندان به این حوزه، گامی را جهت بهره مندی تخصصی و پر بازده از سفرهای علمی و پژوهشی برداشته است. خدمات این شرکت در بخش برگزاری تورهای علمی در کشور چین به شرح زیر میباشد:

  • ارتباط و مذاکره با مرکز و یا محل مورد نظر برای بازدید
  • تعیین زمان برای عزیمت و بازدید
  • ارائه جدول و برنامه زمانبندی شده سفر
  • انجام مراحل تهیه ویزا و بلیط
  • رزرو هتل در چین
  • در اختیار قراردادن راهنما و مترجم چینی آشنا به زبان فارسی

این مهم بی شک در بومی سازی علم و فن آوری و کاربردی کردن پژوهش ها و مشارکت در برنامه ریزی صنعتی و تولیدی و تقویت مدیریت کسب و کار، اثرگذار بوده و قطعا به تحقق آرمان های علمی و تجاری شما کمک خواهد کرد.

مشاوره-بازرگانی2

 

کلیه فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

 

تمامی حقوق سایت محفوظ و متعلق به بازرگانی زرین می باشد.

error: Content is protected !!