ارتباط با شرکت ها و کارخانه ها در چین

آیا به دنبال ارتباط مستقیم با شرکت ها و کارخانه های خارجی و چینی هستید؟

گسترش روابط در سطح بین المللی و ایجاد امکانات صادرات و واردات کالا و تماس با شرکت ها، کارخانجات، تولیدکنندگان و حذف واسطه ها ، نیازی به هزینه های بالا و استخدام کارشناسان متعدد با تخصص های مختلف و مسلط به زبان های خارجی دارد. از سوی دیگر چگونگی پیدا کردن کارخانجات معتبر چینی و ارتباط با شرکت های قابل اطمینان جهت مراودات بازرگانی، دغدغه ای است که ذهن تجار و واردکنندگان کالا را به خود مشغول نموده است.

 

با توجه به این مسئله ارتباط با یک گروه بازرگانی باتجربه و متخصص که با سالها تلاش مستمر توانسته باشد اطلاعات جامعی را در خصوص تولیدکنندگان، کارخانجات و شرکت های معتبر چینی بدست آورد و این خدمات را با حداقل هزینه و با استفاده از ابزارهای نوین ارتباطی برای شما انجام دهد، بسیار مغتنم و راهگشا خواهد بود.

 

اکنون گروه بازرگانی زرین با ارتباط نزدیکی که با کارخانجات و مدیران شرکت های معتبر در چین دارد، آماده است تا در پیدا کردن مراکز فروش و تهیه کالای مورد نظر شما، کلیه تماس ها و مکاتبات و مذاکرات تجاری و خارجی شما را برقرار نموده و تمامی مراحل مراجعات به سازمان های متعدد داخلی و خارجی را برایتان انجام داده و با این کار تجارت شما را به فراسوی مرزهای کشور گسترش دهد.

شما عزیزان می توانید جهت ارتباط با ما از طریق خطوط زیر اقدام فرمایید:

12

 

کلیه فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

 

تمامی حقوق سایت محفوظ و متعلق به بازرگانی زرین می باشد.

error: Content is protected !!