استعلام قیمت کالا

داشتن اطلاعات جامع و تخصصی در خصوص استعلام قیمت کالا مسئله ای است که تجار گرامی باید به آن توجه نمایند.

اخذ قیمت کالا در کشور مبداء و چگونگی پیدا کردن و ارتباط با فروشندگان آن کالا و همچنین بررسی ویژگیهای کالای مورد نظر و پس از آن یافتن مسیری مقرون به صرفه تا تحویل و در اختیار گرفتن کالا در کشور مقصد، شامل فرایندی پیچیده و درعین حال تخصصی بوده که فائق آمدن بر آن مستلزم داشتن تجربه ای بالا در امر تجارت بین المللی و بازرگانی کالا میباشد که این مهم جز در سایه سالها تلاش و کوشش و کسب مهارت های تخصصی در این زمینه بدست نخواهد آمد.

و اینک …

در پرتو الطاف الهی و با همت و تلاشی مضاعف در امر خدمات بازرگانی و شناخت فرایندهای تجاری، برگ زرینی دیگر از خدمات خود را تحت عنوان استعلام قیمت کالا با محوریت یافتن فروشندگان معتبر و اخذ قیمت خام کالا و همچنین محاسبه نهایی و قیمت تمام شده در ایران جهت واردات و محاسبه و اخذ قیمت تمام شده جهت کالاهای صادراتی به کشورهای مقصد که شامل موارد زیر میباشد،به شما عزیزان تقدیم مینمائیم:

۱- استعلام قیمت کالا در چین

بازرگانی زرین در چین با شرکت ها و کارخانه های مختلفی در ارتباط بوده که از بین آنها مناسب ترین شرکت را که از جهت اعتبار، پایین ترین قیمت، کیفیت کالا و پشتیبانی جزء بهترین ها ی چین به شمار می روند را به مشتریان خود معرفی می نماید. این مسئله سبب می شود تا واردکنندگان محترم با کمترین ریسک ممکن اقدام به خرید کالا در چین نمایند. بدیهی است این بازرگانی برای جمع آوری اطلاعات درخواستی مشتریان در مورد هرکالایی علاوه بر صرف زمان و تجربه، هزینه هایی را نیز در ایران و چین متحمل میشود که این هزینه ها جهت استعلام قیمت کالا در چین با توجه به نوع درخواست و میزان زمان و و وقتی که صرف جمع آوری اطلاعات میگردد برآورد می شود.
لازم به ذکر است که تجار و بازرگان گرامی برای دستیابی به قیمت کالا در چین میبایست اطلاعات و جزئیات کالای خود را برای ما ارسال کرده تا کارشناسان مربوطه پس از آنالیز و تجزیه و تحلیل قیمت نهایی را محاسبه و اعلام نمایند.

۲- استعلام قیمت تمام شده در ایران جهت واردات

اکثرتجار و واردکنندگان ایرانی همیشه یک علامت سوال مشترک دارند و آن این است که قیمت تمام شده کالایی که من می خواهم وارد کنم از ابتدا تا زمانی که به دست من می رسد چقدر هزینه خواهد داشت؟
جواب این سوال و اینکه قیمت تمام شده هر کالایی در ایران به چه فاکتورهایی احتیاج دارد را در اینجا برایتان شرح می دهیم.
پارامترها و عوامل مختلفی در این پروسه تاثیرگذار بوده که دو گزینه تجربه و دسترسی به منابع واقعی تعیین قیمت نهایی کالا از مهمترین آنها است. اما موارد دیگری نیز در بدست آمدن قیمت تمام شده دخیل هستند مانند: قیمت کالا در مبدا، هزینه های گمرکی مبدا، هزینه های حمل و نقل، هزینه های بانکی و بیمه، نرخ ارز، تعرفه گمرکی، مالیات، هزینه ثبت سفارش، هزینه مجوزهای احتمالی، هزینه بازرسی، هزینه های ترخیص وهمچنین زمان تحویل کالا و قوانین وضع شده در زمان واردات و مواردی دیگر که در این پروسه تاثیرگذار میباشند.
لازم به ذکر است در طول سالها فعالیت، این بازگانی با افراد زیادی برخورد داشته که قبل از هرگونه مشورت و بررسی کامل اقدام به خرید و واردات کالایی نموده اند که هیچگونه مستندات واقعی از نظر محاسبه قیمت تمام شده آن کالا را دراختیار نداشته و بصورت غیر حرفه ای با موضوع برخورد کرده اند که این مسئله باعث بروز خسارات فراوانی به ایشان گردیده است.
بنابراین توصیه ما به شما تجار و واردکنندگان عزیز این است که قبل از اینکه مبادرت به خرید و واردات هرگونه کالایی نموده و سرمایه خود را به خطر بیاندازید، با متخصصین این امر مشورت کرده و از واردآوردن خسارات مالی به خود جلوگیری نمایید.
بازرگانی زرین در زمینه اخذ و محاسبه قیمت تمام شده کالا دارای کارشناسان باتجربه ای بوده که می توانند مشاور شما در این مقوله باشند.

۳- استعلام قیمت تمام شده تا کشور مقصد جهت صادرات

اطلاع از چگونگی فرایند تعیین قیمت نهایی یک کالا جهت صادرات به کشورهای مورد نظر تجار و صادرکنندگان نیز دغدغه ایست که باید بطور تخصصی مورد بررسی قرار گیرد. عدم اطلاع افراد صادرکننده از نحوه قیمت نهایی کالا و بعضا متضرر شدن ایشان در این مسیر سبب بروز خساراتی غیر قابل جبران برای آنها شده که این مسئله خود از اهمیت بسزایی برخوردار است. یقینا مشورت با افراد متخصص و باتجربه در امر صادرات کالا راهی است برای جلوگیری از ضرر و زیان های احتمالی که ممکن است در فرایند صادرات برای افراد رخ دهد.

 

بدیهی است که انجام این مراحل تحقیقاتی و جمع آوری اطلاعات، بسته به نوع کالای مورد تقاضای شما، مستلزم هزینه هایی خواهد بود.

 

جهت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه از طریق خطوط زیر اقدام فرمایید:

shomareh2

 

کلیه فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

 

تمامی حقوق سایت محفوظ و متعلق به بازرگانی زرین می باشد.

error: Content is protected !!